onsdag 12. mai 2010

Home Sweet Home

Nå va det altforlenge sie eg hadde oppdatert bloggen, så tenkte eg sko slenga inn et par bilder frå tie eg har vore hima :)

Møkje har skjedd; påskaferie, jobb, fri, har komt inn på skulen eg ville : Norges Kreative Fagskole, der eg ska gå på Fotograf, og sivilstatusen har endra seg, tenka seg te :)!!



Påske innebere snop, og Hanna kom godt ut av det kan du sei :)



U e flinke å dela...og pynta :)



Grillings i markje hørre te når det e påske :)
Superteam avbilda her :)



Kjekka grilldronninge vår...

B-b-b-b-barbeque B-b-b-b-arbeque
Vi griller PØØØLSEEER!!!
Grille grille grille grille grille...





Det ska jo var sagt at adle ikkje e heilt 100 %!! :)



Prøvte å laga afrikanske Samosa :)Legg merke te ordet: Prøvde!!!



Kan jo slenga me et bilde av kjekkasen så e bleen min :) Tenkja deg??


Stay Tuned For More :)
-Helene

1 kommentar:

Unknown sa...

Gratulerer med skoleplass:)
Sees til høsten!

Mvh
Norges Kreative Fagskole

Legg inn en kommentar