lørdag 2. januar 2010

Julaferien, kort fortalt..

Då va to veker gått siden me la ut på safari. Et safarireisebyrå henta oss kl 7 om måren, sundag den 20. des.
Safarituren gjekk gjennom Amboseli og Tsavo West.Der såg meg maaasse spennande dyr som elefant, sjiraffar,bøfflar, apekattar, løver, foglar, sebraer, og antiloper. Me va o på ein iherdig jakt itte neshorn men lyktes ikkje.
Den fyssta nåtte sko me sova i telt, men me blei adle enige om at dei greiene me sov i, va slettes ikkje telt. Der va der senger, bad med flislagde golv og VANNKLOSETT OG DUSJ. Når me ankom teltplassen, blei me møtt med velkomstdrikkar, og vaskeklutar te å vaska av alt støv fra dagens safari.Neste måren når me slo opp augene, låg Kilimanjaro rett føre augene på oss. For ein luksus midt i bushen!
Den andra nåtte sov me på lodge, eller små hytter, her måtte me bli følgt av ein Masaii rundt itte det va mørkt, for me hadde nemlig vilt dyr te naboar, spennande :)

Mombasa va heilt fantastisk. Der låg me på 5 stjerners hotell dei fysste 5 dagane. Her peikte me bare på ka me ville ha, kass kjøt, kass drikka, og dei lagte og serverte me et smil, HERLIGT!
På hotelle va der 4 restaurantar og 2-3 basseng (med bar) å boltra seg i så me storkoste oss :)
Den fysste dagen va me på båtsafari. Me fylllte då ein båt ut te marineparken, der der va delfinar som me konne sjå. Ittepå kjørte me et par minutt, så hoppte me uti og snorkla i et par timar. Fantaastisk fint!
På himturen kjørte me innom Wasini Island på ein sjømat restaurant. Her blei me servert krabbe, fisk, sjøgrass og alt du kan tenka deg av sjømat, spennande opplevelse.

Julaften blei så som så for mongen, men alt sin sjarm så di seie :) Di hadde stelt i stand stoooort selskap på plenen på hotelle. Her va der mat for alt og adle. Ittepå mat så sette me i TeFT og gjestene våre oss onda ei palma, leste julaevangeliet og delte ut dei få pakkane me hadde :)
Dei neste dagane slappte me bare av på strande og med bassenget.

Så kom dagen då dei andre sko reisa tebars te Nairobi, mens meg, Oddbjørg og Renate blei igjen.
Me blei flytta te et litt mindre fint hotell kan du sei, men hotelle va nok ganske greit, det va bare nedturen fra 5 stjerners hotell som blei ekstra stor trur eg. Defor valgte eg å bli sjuk og måtte leggas inn på sykehus. Med ekstremt hodeverk, smerter i brystet og feber måtte doktor tekallas. Og inn på rommet mitt kom ein inder meg buksene opp under armane, herlige mann.
Hvertfall, legesjekk blei te sykehus opphold med intravenøst og vett ikkje ka. Det blei konstatert tyfoidfeber der og då, men me vett nå ikkje heilt om det va det som va "gæli", alt eg vett nå e at eg e frisk som ein fisk(ca) og eg har ikkje tenkt meg tebars te "The Palm Hospital" i nermaste framtid :)

Når eg kom meg på beinå igjen, satte oss jentene turen for Ali Barbours Restaurant. Det e ein fantastisk fine restaurant som e neri ei grotta. Det va stiligt og stemningsfyllt med skikkelige grottestil, og månen og stjernehimmel øve oss.

Nyttår blei ein aen festlige episode for oss. Me sko nemlig ta toget him te Nairobi. Å kjøra fra Mombasa te Nairobi tar 8-9 timar. Toget tar 15-16-17-18-19 timar. Selvfølgeligt må me ta toget då :)
Toget e av gammadle sort, og som Oddbjørg seie: "Det her MÅ stamma frå kolonitiå".
Her reiste me på 2 klasse, med senger og mat inkludert. Sjå føre deg når Mr Bean ska ta tog, det va akkorat sånn me følte oss. Det va såååå trongt på det toget, og ikkje minst varmt. I gangane e eg sikker på at om nogen e ca 10 cm breiare enn meg i skuldrene så må dei gå sieslengst gjennom alle gangane, såå trongt va det!  Te tross for at det e nyttår, så la me oss i 9 tiene. Me va heeeilt utkjørt i varmen. Men søvn va ikkje noge me konne forventa oss å få med det fysta. Det hompa og hoppte, og det føltes som om me sat på ein 15 timars longe karusell tur. Kl 2350 blei me alikavell "vekkt" fra slumringen vår av fulle og irreterande britar og amerikanerar. Ikkje fullt så kjekkt, men me va nå jaffal våkne når 2010 slo inn :)


Alt i alt hadd me ein fantastiske tur, her e nogen bilder :)



Detta gruppebildet blei tatt av Øyvind Stavnes på Roberts Camp
TeFT 09/10



Klar for Safari


Me må vara rolige når me e på safari



Masaii Sjiraff


















Antilope



Bøfflar



(Hus)Teltene me sov i



Utsikten fra der me åt på lodgen



Masaii i Amboseli



Rommene me budde i på Neptun Hotel, et 5 stjerners hotell



Her sa me ka me ville ha, å dei lagte












Vanngym va ein daglige aktivitet. Meg Oddbjørg Renate og Kristine e bak der ein plass


Båtsafari



Rune(Kristines forlovede) og Jan Einar(Kompis av Johannes som kom på besøk)






Helene og Kristine









Denna kjekkasen va på terrassen vår på hotellet



Denne holdt på å komma inn glase våras, men tøffe Helene klarte å jaga an!!


Kamelar så e pynta og klar for julaften



Her selle di kanga og kikoy, omslagsskjørter på norsk :)


Lunchen blei enkel når me va på strande, skjeva og syltetøy :)



Et av koldtbordene på julaften









Her leste me julaevengeliet og delte pakkar :)



På Ali Barbours Restaurant(grotterestaurant)


(internettbilde!)





Å så blei me sjuke!



Påfyll av antibiotika itte eg va skreven ut



Såå va det tid for å reisa him :)






Goa toget me tok :)
















Snipp Snapp Snupe så va turen ute :)

7 kommentarer:

Tante Kristin sa...

Flotte bilder,-spennande jule-og nyttårsfeiring!
Best av alt var å sjå at du blei friskare og friskare! Håpa det går bra nå!

Anonym sa...

Hei Helene, og godt nytt år! Kjekt å lesa, eg e stadigt inne her... Flotte bilder - og det ser fantastisk ut! Godt at du e på beinå igjen! Her e det 12 minus idag, og me har feira pap sin 75 års dag. Kjekk dag! Ha d bra!
Klem fra Kristin p Ei'e

Anonym sa...

Å gott å sjå o at du begynna å bli ditt gamle jeg igjen Helenemor!!Kjekt å sjå bilder,litt lettare då vett du å sjå d du fortell...å dr va ein eg hadde sett før da..hengande på glasset ditt :) støvande kar!!ekstra kjekt å sjå deg sprettande i "nybuksa" :) Me glede oss te kvar gong du skriv,ekstra kos!!stor klem

Rebecca sa...

Så kjekt d va :D
såg ud som dåkk hadde en fin tur vidare minus et stykk sygehusbesøg! kjekt du blei frisk igjen så snart då :D Håbe livet e bra i tanzania!

Rebecca sa...

TAKE ME BACK!! :D

Inger sa...

AA saa kjekt aa lesa! DU skrive loye som alltid, saa eg sitte aa smaa humre for meg sjol her :) Kjekke bilder og!klem

Maria sa...

For ei feiring - bildene taler for seg selv! Ser utrolig gøy ut :)

Legg inn en kommentar